tisdag 8 mars 2011

Barnens rum

Ja barnens rum är ju färdiga från en tid tillbaka sen.. eller ah.. skönt att ha det klart så nu väntar vi bara på barn nr. 2 :)
Vi börjar med Sveas rum, som är väldigt flickigt ;)


Jag är jätte nöjd med det rummet :) gillar det mycket och Svea verkar gilla det ännu mera för vi håller tummarna för natt nr.7, hela natten i sin säng :) Stora rediga lilla tjej!
Sen har vi bebisens rum (titta nu Sandra att det är blå tapet ;)
Som för övrigt är ganska neutralt...


Vi gör inte iordning detta rummet just nu då vi måste byta fönstret i taket... så får ta det lite längre fram så när bebis är född ska jag införskaffa lite tavlor och sånt till bebisen beroende på könet då :) Så tror inte att "hon" klagar ;)
Sen har Jimmy bestämt att jag ska föda barn på lördag, strax efter fyra skulle min pappa köra in mig på morgonen så skulle Jimmy möta upp i Borås ;) Så han har planerat allt i minsta detalj.
Och idag orkade jag inte stå emot antistäd veckan, jag trivs inte hemma när det inte är fint så nu är det städat, bytt i sängarna och så.. skönt att det är gjort!
Så nu har jag sprayat och tvättat av bordet, badrummet ska få sig en omgång innan jag kryper ner i sängen. Kanske skulle packa min väska till BB med.. börjar känna på mig att det närmar sig eller hoppas jag bara så innerligt??!!
Vad tror du? När kommer bebis? :) Och vad är det för kön?
Kom in på babyvärlden och gör mig sällskap en stund ikväll! Det kan inte bli bättre än så ;) Alltså klicka på ordet babyvärlden så kommer du rätt!

2 kommentarer:

  1. okej då..de är blått :P
    Hoppas bebisen kommer snart :)

    SvaraRadera
  2. Hej Hjärtat !

    det ser riktigt bra ut du är super duktig =)
    Sixten kommer att sova lika duktigt som sin stora syster.
    Ha en bra dag så ringer jag när jag kommer hem från jobbet
    Kram Kram

    SvaraRadera