fredag 18 februari 2011

Wiiiiiii :D

Idag har det varit en väldigt rolig dag! :)
Först och främst har vi varit och hämtat våran syskonvagn, så nu är det bara en liggdel och regnskydd som fattas! Ska ringa på ett imorgon som jag hittat på blocket.
Jag ska ta kort på vagnen imorgon så ska ni se hur fin den är! Jag är super nöjd! :)
Lätt att fälla ihop och inte alls tung att lyfta trots att det är två små gullpluttar som ska sitta där :)
Så nu kära lilla bebis kan du komma! :) längtar tills det är över fast ändå inte. det är väntan som är jobbigast ;)
Sen har jag pratat med bilhandlarn med men han har inte hört av sig får la se om han hör av sig! Kan ju inte släppa våran bil för vad som helst inte.. Men går han med på mitt bud så är det deal!
Sen har resten av familjen gått och lagt sig, så sitter här själv men det känns som om att allt faller på plats lite nu, ska bli så himla skönt!

Det bästa av allt är att pappa och Maria har varit i Jönköping åt mig idag! Så snart, väldigt snart ska ni få före och efter bilder på Sveas om möblering, från liten tjej i spjälsäng till stor tjej i stor säng :) Ska bli så skönt å få ordning på hennes grejer i hennes rum, mammas lilla höna!

Nu ska jag in på babyvärlden en stund, ni har la inte missat nya tävlingen på forumet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar