onsdag 16 februari 2011

Pappa??

I dag är det onsdag 16. februari, och du är 34 veckor och 2 dagar gravid. Det är 5 veckor och 5 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Har ni kommit ihåg att söka efter föräldrapengar? Oavsett om ni ska få utbetalt föräldrapengar genom jobb eller föräkringskassan, bör ni söka om pengarna, senast en månad innan ledigheten börjar.

BABYVÄRLDEN - En sida för hela familjen!

Halsen ger inte med sig, inatt när Jimmy gick upp fick han komma med alvedon så jag skulle kunna fortsätta sova.. Men det gick bra iallafall.
Sen vaknade jag strax efter sex att lilla hönan var ledsen, så då fick hon komma till min säng en stund, stora tjejen som sover i sin säng hela natten! :) Så alltid när vi kommer in till sängen så tittar hon på mig och säger: Pappa???? Å då säger jag att han jobbar och då lägger hon sig ner och somnar om. Mysigt!
Sen vaknade jag med ett ryck, telefonen ringer! Privat nummer, nej vad är detta?! Men nej då var det jobbet som ringde och fråga om jag ville jobba.. Men nej tack jag har havandeskap så är gärna hemma på den ;D
Nu ska jag se om jag kan lyckas trolla bort Nalle puh från tv:n.. Svea kan se på det om och om igen.. Stänga av tv:n en stund å få henne å leka kanske.. :) Eller så blir det en promenad för vi får fika besök!!! Trevligt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar