torsdag 24 februari 2011

Sådär då ja!

Nu har vi fått låna ett mobilt bredband från pappa och Maria så nu fungerar internet normalt, vi ska avsluta abonnemanget från vårat lokala företag då det inte fungerar... Så nu kan vi surfa normalt och jag kommer ut på alla internet sidor och inte bara vissa, fattar inte hur de kan bli så :S

Nu är lilla hönan på dagis... fick åka buss, var överlycklig! ;D haha sen skulle hon inte ens krama mig hejdå utan gick direkt till Eva men jag fick en puss iallafall ;) Så idag ska jag fixa ordning spjälsängen tänkte jag till bebisens rum.. måste torka av den och höja botten i den.. så tänkte att vi skulle få ner gästsängen i källaren så vi kan få ordning i bebisens rum.. ska bli skönt när de är färdigt...
Om någon har lust att komma förbi är bara att hojta till, jag är hemma till 13 ;D nu ska jag fortsätta fylla i papprena vi fått av dagis.. tänkte lämna in de idag så det inte glöms bort..

1 kommentar:

  1. Ring till din lillebror så kommer han och hjälper till med sängen
    Ha en bra dag & hör av dig om det är något
    Kram Kram din extra mamma =)

    SvaraRadera