onsdag 9 februari 2011

Undra vad vi gjort idag?

I dag är det onsdag 9. februari, och du är 33 veckor och 2 dagar gravid. Det är 6 veckor och 5 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
bra, låga skor är bäst för kroppen nu. Kanske har du hittat skor som är extra lätta att ta på och som inte har snörning? Det kan verka underligt långt ner till fötterna på grund av den stora magen just nu.

Babyvärlden - missa inte allt som händer!

Idag vet jag inte riktigt vad vi har gjort så var tvungen att tänka efter men vi började dagen med att vakna ;P Alldeles för sent som vanligt.. men full fart så var vi igång och kom iväg lite sent.. men till slut så. mötte vi Leo och Malin som vi slog följe med till kyrkis. Full fart där och sen gick vi hemåt och då kom mormor för jag har lovat att färga mormors hår så vi följde med henne hem och gjorde det.
Sen gick vi hem och Svea ville gunga i hennes gunga som kommit fram från snön ;P Så de gjorde vi lite grann sen kom Lillian och spisgubben nära på samtidigt. Och efter 1½ månad fick vi spisen lagad! Det är ju ganska fantastiskt att de faktiskt kan lagas någon gång när man köper nya saker. Ska maila de här nu om en liten stund för så ska de inte gå till...
Sen var bilen färdig på service så pappa hade vart ute och hämtat den och tvättat den åt oss, snällt! Så jag tog pappas bil och betalade kalaset sen hämtade jag maria.
Sen dammsög vi bilen när vi ändå var igång! :) Svea körde vält på isen med huvudet rätt ner i isen stackarn så skar sig lite under näsan :( Men sen somnade hon för en alldeles för sen middagslur.
Sen lagade vi mat och nu ska jag invänta att klockan ska bli läggdags för lill hönan så ska jag kämpa med busan att somna i sin säng. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar