måndag 28 februari 2011

Simulerar...

När folk håller på å säger att de är sjuka hela tiden så tror man inte på de till slut, eller hur?
Min sambo är sådan, och ibland vill man tro på honom men då kanske det inte alls är så...

Men efter klagomål om vad man skriver så tas det bort! Konstigt bara att anonym inte kan stå för den personen är och jag har inte bett dig läsa! Dessvärre får jag löpande ip nummer...

Nu framöver kommer alla mina kommentarer att granskas innan publicering! Och som sagt, allt som skrivs på internet kan vara falskt, påhittat, skämt, ironi, sant och riktigt, man kanske ska ta reda på bakgrundsfakta först.... de gör jag innan jag dömer hunden efter håren.

Det var ett inlägg om hur min sambo som skämtar och alltid är värst tycker synd om sig själv :P och vad han simulerar om vad han har för sjukdomar. Han läser och skriver i bloggen med och denna är för våra nära och kära... inte för att du som anonym ska lägga din åsikt i grunden..

Ne idag ska jag till Ulricehamn i eftermiddag, ska bli skoj! Äntligen! Sen är de bara att leta ny... Har en som är intressant.. så får la ringa på den idag..
Ja annars tro?!
Natten har varit okej, lillhönan har sovit lite halv bra, tror hon har lite feber idag så vi tar det lugnt! Tur vi inte bestämde att vi skulle bada idag..
Ne nu ska jag och Svea kolla på rasmus på luffen!
Uppdatering om bebis kommer sen, de är bara 4 veckor kvar tills de är dags! Kommer den innan tro?!

2 kommentarer:

  1. Vad taskigt att hänga ut din sambo på detta sättet...

    SvaraRadera
  2. du missade en rad:
    Det är väl med glimten i ögat han säger det ^^

    SvaraRadera