torsdag 17 februari 2011

Finns det nåt mysigare?

I dag är det torsdag 17. februari, och du är 34 veckor och 3 dagar gravid. Det är 5 veckor och 4 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Kan jag få epidural även om jag har en tatuering i korsryggen? Och om jag är ryggopererad? De flesta kvinnor kan få epidural om de önskar det och att det sätts in i rätt skede under födseln. Prata igenom dina tankar med en läkare eller din barnmorska om smärtlindring vid födseln.

Babyvärlden - en hemsida för alla! :)

Finns det något så mysigt som att ligga och lyssna på sitt barn som sover, Lillfia har sovit i sin säng ända till kl 6, gjort flera dagar i rad nu *peppar peppar* Å^då blir hon ledsen så jag går in och hämtar henne så går vi till våran säng, så säger hon: Pappa?! ;) Ne han jobbar säger jag då.. Sen lägger hon sig ner och somnar om. Hon sover fortfarande, hon och Bella, två riktiga latmaskar :D haha Men jag kunde inte sova så gick upp nu strax efter 7..
Så jag har lyckats plocka in tvätten och nu hamnade jag här. Idag är det mammagrupp sen MVC sen till Jeanette.. fullt upp! Sen hem och invänta han jag bor med, tror han hade långkörning idag så har inte en aning om när han kommer hem faktiskt.. eller ah det har jag aldrig.. det är som en liten suprise varje dag :)
Nu ska jag greja lite... hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar