tisdag 15 februari 2011

Jag vill ha VÅR!!

I dag är det tisdag 15. februari, och du är 34 veckor och 1 dag gravid. Det är 5 veckor och 6 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Nu har bebisen i magen blivit så stor att den inte längre flyter, utan vilar i livmodern. Märker du att rörelserna också känns annorlunda? Bebisen börjar få dåligt med plats.

Babyvärlden - sista chansen att tävla om skötväska idag!

Ja jag vet att det bara är februari men det är fruktansvärt tråkigt med denna kylan hela tiden :(
Jag och Svea kan knappt gå ut, det är jobbigt att gå på det knagliga för jag spänner mig hela tiden så får jag ont i kroppen håller nästan på å svimmar innan jag kommer upp för backen hem....
Så snälla ge oss lite plusgrader och sol...
Nu ska jag packa in barn, vagn och hund i bilen för att bege oss till Borås och kolla på barnvagn. Mitt konto gråter alla redan.. men det är ett måste att ha en fungerande vagn! :)
Nenu får jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar