måndag 21 februari 2011

Fy vilken natt!

Inatt har varit allt annat än roligt. Jag tror jag har tittat på varje timma ca 4 gånger... skit jobbigt, inte alls fått ro i kroppen :(
Jag har drömt om tusen saker, inga hemska utan vardagliga grejer, Svea har vaknat till någon gång men somnat om i sin säng och sover fortfarande...
Åh nu sitter jag här.. alldeles i onödan , varför jo för det finns inte ro i kroppen att ligga kvar i sängen, trist... Men får se de från den ljusa sidan ;D kommer vara svintrött ikväll. Idag är det måndagsmiddag kl 4 om vi inte ska kolla bil men får la se vad som händer och fötter!
Måndag... ja nej vi får se som sagt! Nu ska jag se om jag kan få min ryggmassage som jag blev lovad igår, den uteblev men blir man utlovad en sak så har man den tillgodo eller hur?

I dag är det måndag 21. februari, och du är 35 veckor gravid. Det är 5 veckor kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
har ni det mesta hemma? Det är mycket en bebis behöver helt från början och det är skönt att ha en del förberett innan ankomsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar