torsdag 10 februari 2011

Välbehövlig paus & hat tiden är på ingång!

Nu har jag fejjat och donat!
Jag har plockat upp och i ordning, lagt undan sånt som inte ska vara framme, torkat bord och bänkar, dammsugit mellan våningen, Jimmy får dammsuga uppe sen för jag orkar/kan inte hålla på å dammsuga under sängarna, det är skit jobbigt.
Och sen efter det så har jag bäddat sängarna och märker att våran hatiska tid är på intågande, Bella har börjat fälla! :S UUUUURRRRKKK!!!
Då blir det hår ta med tusan överallt! Det är skit tråkigt :( Kan man raka henne och skiten försvinner?! Jag får be Jimmy gå ut och borsta henne lite sen, jag kan inte stå på huk eller framåt böjd så länge :S
Jag har även tagit upp köttfärs för idag blir det lasagne i vårat hus! Och rivna morötter, bäst hade de varit med pizza sallad men orkar inte och har ingen sådan saker hemma..
Ja och sen har jag duschat med. + skottat uppfarten innan... men det jobbet är la snart ogjort för snön yr fortfarande runt här... Nu ska jag sitta ner en stund och samla lite energi för om lite mer än en timma måste jag knalla upp till dagis och hämta världens bästa dotter!

1 kommentar:

  1. Hoppas maten blev bra hjärtat =)
    Du är duktig som grejar och fejar hela tiden du måste ta det lugnt tänk på sixten.
    Sov de lilla hjärtat inatt eller va hon på språng....
    Hörs sen ha en bra dag
    Kram Kram

    SvaraRadera