måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Ja idag är den stora kärleksdagen.
Jag började med dagen att göra Sveas favorit sysselsättning :P Bada! Så vi var och badade med Jeanette och Ayline.. Sen efter det så åkte vi hem och Svea fick sova i sin säng så jag lyckades hålla henne vaken hela vägen hem. Sen bar det iväg till chefen för att skriva ledighetspapper. Och sen åkte jag till affären och handlade. Att de kan vara så skönt och handla alldeles själv. Men jisses vad dyrt, visst jag köpte lite nappar och muggar å sånt som var "onödigt" allt annat var sånt som jag måste köpa för att vi ska överleva.. över 800:- kostade de.... sjukt dyrt men men. köpte lite rengöringsmedel med så nu ska jag sätta fart på Jimmy så han städar lite ;D
Jag sitter här å har grejat omkring på babyvärldens forum, det blev gör sketa bra! ;D Nästa onsdag kommer sorteringsverktyget att fungera och då kan jag sortera de som jag vill ha de med.. kanoners! :D
Idag är de 34 hela veckor med bebis, så knallar in i v.35 nu... kommer uppdatering sen..
Idag fick vi present från pappa och Maria som är på villovägar. psst jag har även postat paketet idag som jag fick order om ;D
Så ne.. nu ska jag greja lite. Svea har sportlov från dagis hela veckan så TUR att vi har bil så vi kommer iväg ändå... Så blir nog babyproffsen och Borås en dag, sen en tur till Ikea, och kanske Leo´s lekland. Får se vad ekonomin tillåter. Tänkte baka bullar en dag med.. kanske. om jag har ork och lust.
Nu ska jag invänta maten och kurera min huvudvärk som vägrar att ge med sig :(

1 kommentar:

  1. säg till om du vill ha hjälp med nått typ baka bullar eller sällskap i borås/ikea..
    denna veckan verkar de lugnt så ska inte åka någonstans alls :) kram

    SvaraRadera