lördag 12 februari 2011

Kalasat hela dán!

I dag är det lördag 12. februari, och du är 33 veckor och 5 dagar gravid. Det är 6 veckor och 2 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.

Känns det som om hela magen reser sig när bebisen rumlar runt där inne? Eller kommer det plötsligt fram en kula på ena sidan av magen när bebisens rumpa hamnar där? Det är fascinerande men det kan också vara obehagligt.

BABYVÄRLDEN - kom in och kika vettja!

Idag har vi varit och kalasat hela dagen! först har vi världens bästa som ställer upp och tar hand om våran hund! Tack pappa, maria och gustav! Sen kom vi iväg till borås, jag hade ett ärende att uträtta som jag förhoppningsvis kan komma iväg och lämna på måndag.

Sedn åkte vi hem till Pär och firade hans 40 års dag! Åt en massa mat och tårta riktigt gott. Mycket trevligt folk att prata med. Vi får se om vi dyker upp hos Christian och Linda. det beror på om min inneboende kommer eller inte ;)

Sen efter mat och prat hos Pär åkte vi direkt till Pappa och Maria för att äta, igen ;) gott var det men ack så mätt! Svea har varit utan napp hela dagen för vi glömde den hemma och sen glömde jag köpa ny..
Sen fick vi semla tårta till efterrätt hos pappa till efterrätt. Nu är jag så mätt så kan knappt sitta här :P men ska jobba lite grann nu så får la vi se vad som händer under kvällen, tidig sänggång, ja det kan du lita på!

Imorgon blir det hemma dag för hela slanten för att sedan på måndag åka och bada i simhallen tänkte jag och sen till babyproffsen för att kika vagn.. vet vilken färg de blir om den är som jag tänkt mig vill säga! Nehe nu ska jag titta lite på tv och kika på babyvärlden. Gör du de samma.

Babyvärlden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar