söndag 6 februari 2011

Sömnlös 2 timmar...

I dag är det söndag 6. februari, och du är 32 veckor och 6 dagar gravid. Det är 7 veckor och 1 dag kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Har ni önskningar om hur det ska gå till vid förlossningen? och tiden efter på BB? Prata gärna med din barnmorska om dessa önskningar och om chanserna till att ni ska få det som ni vill. Många skriver ett brev som de lämnar vid ankomsten på förlossningen.

Igår kväll gick jag och la mig efter kvällspromenaden med hunden.. Hade städat och fejjat hela kvällen / eftermiddagen så det kändes med en ond rygg :(
Sen vaknade Svea vid två inatt och då gick vi ner och gjorde välling, funkar skit bra med den dropp fria muggen! Slipper en massa välling i sängen och hon protesterar inte heller.. + att den är lättare att diska.
Efter att vi gjort välling så gick vi och la sig, Svea pussade gonatt och vinkade så snällt så! :) Sen låg jag där i sängen, spelade ingen roll hur jag la mig för det var inget som var bekvämt ändå :( Men sista gången jag tittade på klockan var kvart över fyra.. sen somnade jag..
men jag får faktiskt sova så mycket mer än vad Jimmy får iallafall, så jag ska inte gnälla enligt honom. Men när Svea började prata i sin säng kl 8 var jag halvt död men det är bara att ge sig upp. Nu ska jag snart klä på barn och hund för att gå på promenad....
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda...

1 kommentar:

  1. 32+6 idag. Det var då Meja kom... Hoppas din bebis får "bakas" klart, den har det bättre i magen. Kram

    SvaraRadera