fredag 11 februari 2011

Skillnad på sjuk och sjuk

I dag är det fredag 11. februari, och du är 33 veckor och 4 dagar gravid. Det är 6 veckor och 3 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
Det är vanligt att gruva sig inför födseln antingen man fött tidigare eller ska göra det för första gången. Man bör ta jobbiga känslor på allvar och det finns hjälp! Prata med din barnmorska eller läkare om din rädsla.

Babyvärlden - glöm inte att kika in och se om det är du som vinner!

Ja min hals vägrar ge med sig, har ett tryck i huvudet hela tiden och samt ont i öronen. Skit jobbigt... Men det som är lustigt är att jag var ute och skottade igår kväll, ute på promenad med samtliga på förmiddagen, kan jimmy då ta över när jag är på väg hem, nej... det är ju dumt! Nu var jag nästan hemma men ändå, han rör inte en fena när han är sjuk.
Men jag hoppas att det ger med sig snart! Imorgon ska vi ju på kalas hos Pär som fyller 40 nästa vecka, börjar bli gammal gubbe ;) hehe
Nu ska jag titta på alpina vm, heja Anja!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar