tisdag 22 februari 2011

Äntligen tillbaka till rutiner!

Åh vad jag gillar rutiner! Äntligen är det slut på sportlovet så vi kommer tillbaka till allt här hemma igen, det känns jätte skönt! Våra rutiner innebär att idag är Svea på dagis, skulle åka å badat igår men trodde ju att jag skulle få köpa annan bil men inte då. Men det kommer fler tåg!
Inatt har jag sovit sådär igen :S
Fast inte vart vaken lika ofta som igår.. så lite bättre men vad trött och seg man blir på morgonen. Men idag körde palle oss till dagis, hon skiner som en sol när hon får åka buss :D
Ja idag blir det lite städning.. jobb och lite annat.. förkylningen har flygit på mig igen men hoppas den ska ge med sig snart...
Jag hoppas innerligt att borås tidning har rätt i sin väder prognos.. isåfall är det inte många minus resten av veckan så håll tummarna! Nu dags att sätta fart!

I dag är det tisdag 22. februari, och du är 35 veckor och 1 dag gravid. Det är 4 veckor och 6 dagar kvar till beräknad förlossning, måndag 28. mars.
om bebisen lagt sig med huvudet ner kan du kanske känna kraftiga sparkar upp mot revbenen. De här sparkarna kan ibland vara obehagliga. Prova att sträcka på dig eller lägg dig ner så bebisen får bättre plats. Fötterna är nu 7 cm långa.

1 kommentar:

  1. När du ändå städar ta & släng förskylningen med =)
    Hoppas morfars & mormors älskling haft en bra dag på dagis
    Och att sixten har varit lugn.
    Sov så gott hjärtat
    Kram Kram

    SvaraRadera