måndag 14 september 2009

vart hos "mormor" samt fått kläder =)

nu har vi varit hos "mormor" och morfar hela förmiddagen och Svea har varit vaken hela tiden nästan. =) Maria hade köpt en tröja till Svea oxå, En Svea tröja Å klänningen å strumpbyxor fick hon av Anders och Sandra =) . Idag när vi kom hem fick vi se massa paket på trappen, där var det ett paket från min farbror och Gita, till Svea. Den röda dräkten =)



Igår låg Svea i mitt knä och sov jämte sin nalle, hum undra varför blogger vänder bilden :S Aja man får kolla på sidan ;) Nu ska Svea äta sen sova hoppas jag, så jag kan äta lite mat oxå =)

1 kommentar:

  1. Va fina kläder :) Det är inte skönt med stygn "där nere". Jag blev klippt när jag fick Rasmus och stygnen var en plåga...
    Som tur var klarade jag mig från klipp och bristningar med Tilde och Linus. Kram

    SvaraRadera