torsdag 17 september 2009

välkomst paket! Vill du oxå vara med?

Svea fick sitt välkomstpaket från go boken idag. Jäklar vad grejer de var =) Är de någon som vill vara med så hojta till =) Jag värvar :D

Sen har vi varit på banken och öppnat ett sparande åt Svea, 100:- varje månad på en fond och sen längre fram kommer vi även spara 100:- i ett sparande konto till henne. Det kommer bli kanon. Och där fick Svea en nalle och en spargris =) + att banken gav 100:- till fonden. Så nu vet man var man ska bidra till Svea ;) hehe Sveas barnförsäkring från trygg hansa kom idag med. Så nu ska vi bara komma överens om efternamnet här hemma så ska vi skicka in papper till skatteverket oxå :)

Jimmy har gjort lasagne som snart är färdig, doftar ljuvligt! Kram

3 kommentarer:

  1. Det va värst va grejer hon fått =) Går allt bra? Hur går det med läkningen? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Är såå lycklig!

    SvaraRadera
  3. Va skönt =) Ja jag försöker hålla mej sysselsatt så mycket jag orkar,vissa dagar har jag hur mycket energi som helst, andra orkar jag inget.. Men det e skönt nu när det inte e så varmt =)

    SvaraRadera