torsdag 10 september 2009

BVC inskrivning.

Ja idag var vi på inskrivning på BVC, vi var där nästan 1½ timme, vi pratade om amning och om olika saker som kan komma upp å visa sig på Svea. Vacinationer och vitaminer som Svea ska ha lite längre fram och vad man gör och vilka man träffar under det första levnads året.
Det roliga är att Anders som han heter som vi har hade jag oxå när jag var liten fast då var vi i andra lokaler =) Och sen när vi pratat så skulle Svea mätas och vägas, Svea var 51cm lång nu.. alltså växt 2cm, och vikten har varit väldigt oroande för mig, när vi var på återbesöket förra veckan på BB så vägde Svea 2905g, och fick godkänt, idag vägde hon 3380g. Så stor har hon aldirg varit =) Så himla duktig min lilla tjej och då behöver jag inte oroa mig för amningen heller, för då har jag så det räcker och hon går upp i vikt. =) Riktigt skönt att få reda på det samt beöver jag inte väcka henne längre utan ta det när hon vill, vilket är skönt och de gör inget o hon sover över lite på natten heller.. skönt skönt =)
Ne nu ska jag nog klippa gräset eller be Jimmy, så fort jag blir för varm och svettas svider det som tusan i underlivet, så jag å Svea kan hjälpa till å flytta på saker som är i vägen =)
kram kram

5 kommentarer:

  1. Va härligt att allt har gått bra och att lilla Svea går upp i vikt och växer.. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är på jätte pissigt humör just nu.. Fötterna kan jag knappt gå på så stora och svullna är dom, och det blir bara värre för varje dag... Det gör sååå ont =(
    Vill vara glad som jag brukar va,men nu e det bara för mycket...

    SvaraRadera
  3. Jag har provat allt utom stödstrumpor, men det skulle jag ändå aldrig få på mej själv nu.. Jag kan tänka mej att man glömmer allt när bebisen ligger där på magen. =) Härligt

    SvaraRadera
  4. Va skönt att lillgumman gått upp, och va skönt att du slipper väcka henne :)Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Hej

    hoppas du har fått paketet har skickar för mer än en vecka sen.

    vänliga hälsningar

    SvaraRadera