torsdag 17 september 2009

Ärende dag!

Svea har sovit lika bra som vanligt. Skönt å få sova :) Idag är det ärende dag, vi ska till willys, de hade billiga pampers blöjor. Så ska kolla på de... Sen ska vi till banken och öppna ett sparkonto till Svea, och till apoteket för att hämta purelan salva till mina stackars bröstvårtor ;) Och så måste vi handla.
Hoppas på att jag får köra lillebror till skolan snart så jag kan åka till ullared :D det är på vägen typ å då kan jag lika gärna köra ner honom... Och vem vet Maria kanske vill följa med??? :D
Om det blir aktuellt med en svenljunga tur idag vet jag inte än... får se vad vi känner för när vi är klara med allt de andra :) Annars får jag bege mig ner till farfar imorgon hos pappa =) vi får se :)
Svea ser till att vi går upp i tid på morgonen i allafall =) idag var vi färdig ammade kl 7.40 ^^ Så då var det dags för den sjusovande pappan att gå upp tyckte jag och Svea.
Nu ska jag göra i ordning mig å sen ska vi ge oss iväg... evenuellt en solariesväng för Jimmy innan... ha en trevlig dag :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar