måndag 28 september 2009

Underbart!

ja inatt var det stora klivet, Svea fick sova i sitt rum. Och det gick kanon. Känns skönt om hon kan sova och känna trygghet i sin säng å rum... Å det gick kanon bra. Svea har fått en jätte fin natt lampa av "mormor", en nyckelpiga med stjärnor på.. och man kan tända tre olika färger eller bara en färg i taget.. gör man som man vill då.. Så upptäckte vi en funktion på den igår, den stänger av sig efter en stund. hur bra är inte det då?
Så Svea somnade vid tolv, var uppe och åt å bytte blöja vid kvart över tre och sen kom hon upp vid kvart över sju å åt... Underbart när man är hård på att få rutiner ;)
Idag har vi varit hos min mormor och fixat hennes hår sen tog vi en promenad, Svea vaknade och var hungrig, lämnade tillbaka verktyg jag lånat av pappa sen skrek Svea typ hela vägen hem mindre roligt :P men mormor följde med hem med Bella så de gick bra =)
nu ska vi slappa och ta det lugnt, går kanske ner till "mormor" sen när Jimmy åker till stan på teckningskursen igen... men de löser sig =) Beror ju på om hon är hemma...
kram

1 kommentar:

  1. Hej!! Sköterskan på bvc tipsa mig om att frysa in i iskuber =) Så första gången jag frös in mätte jag upp så jag vet ungefär hur mkt det är i varje kub. En annan kompis frös in i flaskor direkt men jag har inte så många så jag tyckte iskuberna var bättre! Mjölken håller sig i 4 månader i frysen förresten =)
    Skönt att Svea sover i sin egen säng och rum! Längtar oxå tills vi kan få lite rutiner här hemma..
    kram

    SvaraRadera