torsdag 10 september 2009

inte boka morgon möte^^

Det är jisses vilkjen tid det tar på morgonen :P idag vaknade vi vid åtta typ, ammade och sen somnade Svea, så då gick Jimmy först och duschade och sen duschade jag.. Efter de klädde Jimmy på henne, och sen gick vi ner och åt frukost. Och då hann klockan redan bli typ tio... 2 timmar, inga morgonmöten som kan bokas här inte :P haha
Vi är inte snabbast på morgonen men de tar sin tid... idag betalade jag lite räkningar, dyrt det var med annons i tidningen :P men det är Svea värd. Beställde go boken igår, vill någon bli värvad dit så säg till :D då fixar jag de =) Skulle få första paketet typ om 10 dagar ska bli roligt att Svea får lite saker varje månad. + att man slipper tänka på de utan de bara kommer direkt i brevlådan, på tal om brevlåda ska jag nog köpa ny... ska ut på nätet och kolla vad de kostar =)
Har funderat på detta med kläder oxå, Svea har kläder ifrån strl.50 och uppåt. Igår hade Svea på sig en body i strl.56, men häromdagen när jag skulle ta på henne ett par byxor i strl. 50 var det jätte stora.. konstigt att de inte kan ha samma riktlinjer... :S
Idag är de bvc, kl 13, ska snart väcka Svea för hon ska snart äta igen =) ha en bra dag ;D
kram från mig å Svea (Bella å Jimmy är ute och cyklar, hård banting för henne nu ;)

2 kommentarer:

  1. Det är väldigt olika i stl fån affär till affär (konstigt nog) Haha nä det där med att passa tider och ha små bebisar är svårt, spec på morgonen. Hur går det med dina stackars bröst? Håll ut, det blir bättre!! Linus har blivit lite snorig och velat amma mycket och genast känner jag hur han nöter på mina stackars bröst...men va gör man inte för dom små :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har utmanat dej. Läs på min blogg =)

    SvaraRadera