onsdag 2 september 2009

Hemgång och blödning.

Ja idag åkte vi hem från bb, hon var inte allt för förtjust att sitta i bilbarnstolen men tillslut gick det och hon somnade gott när bilen rullade.. Sen var vi hemma å morbror mattias var här, hon fick en nalle och leksak av honom å sara. =) jätte söt!
Sen var jag på toa å så, och då kom de blod :S de rann.. ringde ill bb och fick komma tillbaka, 2 bilreser på hennes första dag som gick kanon bra! =) Och inne på bb måste jag medge att jag var bra orolig, men de undersökte mig två jätte goa tjejer, allt såg bra ut inget som var infekterat eller irreterat, lite svullet å blåmärke vid klippet annars fridfullt, träffade vi farmor Lillian så hon fick se henne, sen hem å amma. Efter en stund kom morfar Lennart å "mormor" maria å bella, de var här en stund å hälsade på fick lite kläder och snuttefilt. Kommer bilder sen =) (närjag har tid och fått lite rutiner) så hon har legat å snuttat å ammat i nästan 3 timmar, så imorgon ska jag prata med bvc och be om lite tips så att hon inte går ner mer nu :S.... Nu ligger hon å sover hos Jimmy, nästa ammningsstund är kl 12 så det är dags att gå upp å sova strax... skönt å sova i sin egna säng! =)) kramar från familjen andersson-lindblad

2 kommentarer:

  1. Va kul att se att allt är bra med er. Och va bra att du passar på att vila när lillan sover. Nujt av eran vackra flicka, jag kikar in här då och då och ser hur ni har det :)Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja fötterna o händerna e inte roliga alls, usch.. Va skönt att det går bra för er. Det blir ju en omställning som heter duga. Kram

    SvaraRadera