måndag 28 september 2009

Shit!

Det är helt sjukt vad tiden går fort! Idag är Svea redan 4 veckor, tänk att för 4 veckor sen hade jag kommit till BB och allt var helt galet... Å Svea är hur duktig som helst. La henne nu i sin säng, och jag hoppas att hon vaknar å är hungrig vid halv elva-elva ungefär för då blir de alldeles perfekt, å så mycket som hon har varit vaken idag så är det inte konstigt om hon är trött. Det tråkiga är att lägga henne är att jag får sitta här alldeles själv :(
Känner mig lite ensam ibland... Men vad tusan.. Livet går vidare ^^ Längtar så tills Svea skrattar så åt mig snart så som hon har gjort i sömnen nu 2 ggr.. längtar verkligen dit ...

4 veckor sen, Mammas älskling föddes! Svea låg hos mig på bröstet, något som är oförglömligt å helt underbart! Mitt alldeles egna barn, min prinsessa, Svea. Jag älskar Svea över allt annat.

2 kommentarer:

  1. Åh va fin blid...det är ett ögonblick man aldrig glömmer :)
    Va skönt att det gick bra för lillan att sova själv, så himla duktig tjej, hoppas ni får en lika bra natt nu oxå. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja testa det! ett tips oxå e att kolla så "mjölkbitarna" inte blir för stora så man kan få ner dom i en flaska tills man ska värma på dom för att spara lite jobb ;)
    Håller med dig om att tiden går fort, min lilla Elliot blir 3 veckor idag o ja tycker fortfarande de känns som han kom igår, hehe..
    Det går väl sådär tycker ja, va helt inne på att han hade kolik men bvc trodde han inte fick i sig tillräckligt med mat så jag får ge lite tillägg oxå o det blev betydligt bättre första dagarna o han sov o så men nu känns det nästan som vi är tillbaka där vi var innan o han skriker o vill inte alls sova så det är lite jobbigt här hemma.. men men har bvc imorn så ja ska prata med dom igen för ngt måste ju vara fel, en bebis ska väl sova ganska mycket o inte skrika hela tiden?!
    kram

    SvaraRadera