måndag 7 september 2009

Så himla snäll tjej vi har!


igår duschade vi på kvällen sen upp till sängen för att kolla på män som hatar kvinnor, rätt bra film faktiskt sen fickSvea lite mat vid halv nio sen låg hon i sin säng å grejade fram till strax innan elva då var det mat tajm igen,sen fick hon ligga i sin säng lite till.. men sen blev de för mycke och hon blev lite ledsen och då fick hon sova jämte oss =) Hon var vaken en bra stund vid 3 tiden inatt, typ till halv fem.. sen vaknade hon halv åtta... massa matande ;) Men så är de när man ska växa å bli stor.. =) Nu på morgonen har vi legat å myst tillsammans, å blöjor går de åt som bara den, idag ska vi gå till affären och handla lite saker till mig... å så blir de troligtvis borås oxå.. Men innan dess ska jag, Svea och Bella ner till "mormor" Maria och äta mat under dagen, så jäkla trist å äta mat själv. Å Jimmy hade varit gullig imorse och fixat frukost åt mig =) Färdigt att hämta i kylen =) de e bra om man har en arg liten svea =) Ne nu sover hon så jag ska fixa ordning här lite för efter nästa amning ger vi oss av ner mot samhället.. =)
kramar från oss tre =)

6 kommentarer:

  1. Jo det går åt en och annan blöja :) Precis när man tvättat och gjort ren Linus efter bajskalas så har han en förmåga att kissa innan man hinner sätta dit den rena blöjan...eller just när man fått dit den kissar han ner den :) Det går jätte bra med Linus, lite knorr i magen men han gråter sällan. Trivs bäst i famnen :)Det syns på hans kinder att han gått up i vikt så det blir kul på 1 mån kontrollen att få se hur mycket det är. I morgon ska jag nog och handla kläder till alla 3 barnen. Dom stora har vuxit massor i sommar och Linus kan nog inte ha storlek 50 länge till. Jag har börjat använda stl 56, lite långa i ärmarna men snart är dom perfekta. Kram

    SvaraRadera
  2. Va söt hon e =) Jag mår lite bättre nu, följde Victor till bussen halv 8, sen åt jag frukost och gick och la mej igen. Det gör faktiskt susen =) Är så mycket jag vill göra, men har sagt till mej själv att det kan vänta. Jag vill vara på topp när våran mini kommer. Ja vi undrar oxå va det blir. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var inte alls kul.. Men det var säkrats för mig och Anton så det var bara ett självklart att man gjorde det. Jag har ont nu så jag äter värktabletter.. Men allt var värt det !! Fick den finaste killen man kan tänka sig! Jag är helt betuttad i lillen :) du förstår nog hur man känner :D haha

    SvaraRadera
  4. Ja, snart e h*n här. Och självklart messar jag dej när det händer nåt. Idag e enda dan jag INTE haft förvärkar, grrrrr.. Kram

    SvaraRadera
  5. samma här.. jätte svårt att låta han ligga själv i spjälsängen. jag kan inte koppla av, är rädd att något ska hända honom..
    Det går inte att beskriva med ord hur mycket man älskar det lilla livet :)

    SvaraRadera
  6. Jag mår mycket bättre men har väldigt ont i vänster ljumske och i bäckenet. Hoppas nåt händer snart. Ja barn e lustiga =) Kram

    SvaraRadera