måndag 14 september 2009

Helt otroligt!

Inatt vaknade Svea som vanlig vid ett och då tänkte jag, jaha nu är de dags med två timmars uppetid, jag la henne i sin säng efter amningen och då låg hon å gnydde lite så som hon gör innan hon somnar,sen vaknade jag kl tre av att Svea vaknade, så om förra natten var bra, var denna ännu bättre, tror hon börjar gilla sin säng mer och mer nu =) Idag får vi se vad vi hittar på jag å Svea å Bella, Men de blir en promenad ner till mormor och sen till Maria tror jag, sen kanske vi åker iväg på ett besök i em, de har jag inte riktigt bestämt än men det lutar starkt åt de hållet.. ^^ Nu ska jag se om Svea vill äta lite så ska vi promenixa sen =) ah just de, kissade idag utan duschen *wow* så läkningen går åt rätt håll ;) haha
kram från mig,Svea och Bella

1 kommentar: