söndag 20 september 2009

Smart människa!

Smart människa är minst sagt milt sagt om den person som kommit på silikon skydd till bröstvårtan. De var inte illa, nu kan Svea amma riktigt på båda brösten. Vilket är skönt för då blir de inte så spända.. Men något som är äckligt nu är att naveln håller på ramla av eller ah stumpen.. :S Gillar inte de där.. Får se hur de ser ut imorgon annars går jag till syster Anders på BVC.. Tycker de e läskigt... Men har läst å de står att man bara ska tvätta med vatten.. de e ju inte rött eller nåt så de blir nog väl :D
Kommer nog bli bättre med amningen inatt, nu när jag har de där silikon grejerna, finnas att köpa på apoteket för typ 89:- eller nåt.. väldigt bra saker. ^^
Ne, vad ska man hitta på tro? Städa upp lite och ja nåt annat kanske? :P Vi får se vad som händer.

2 kommentarer:

  1. Haha ont gör det, spänner mina tår när det sugs tag, dessutom måste jag ha min vattenflaska nära, men det har börjat bli lite bättre för mig;) hoppas jag så att det inte bara för nån dag. Det kommer bli många och långa promenader för oss oxå, ett år det har jag inte lust med...

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det funkar med silikon skyddet :) Det är skönt när naveln lossnar, jag tycker den luktar så illa och så är den
    ju inte så mysig...
    Kram

    SvaraRadera