fredag 11 september 2009

Svårt på natten..

Imorgon ska jag gå till återbruk och kolla efter någon fåtölj som jag kan sitta i på natten när Svea ska ha mat, för de e svårt i sängen... Och ännu svårare är det att få henne att sova i sin egna säng.. Men det blir nog bättre sen när det inte är så besvärligt att gå ur sängen heller :S Gör ju fortfarande ont så lite små besvärligt är de allt..
Annars är Svea jätte snäll som vanligt. Idag är vi själva hemma så vet inte riktigtvad vi ska göra.Svea badade igår, och vi har termometern i och det ska varalagom, men Svea tycker det är jätte kallt! Måste de vara så kallt?? Hon frös ju så hon skakade.. :( Så vill jag inte att hon ska uppleva badet... Jaha nu var de dags ;) Byta blöja igen :P
hoppas ni får en trevlig dag =)
kram från mig, Bella och Svea

1 kommentar:

  1. Jag upplevde samma sak med Rasmus, att han huttrade och frös när jag badade honom i början (och var noga med termometern) Sen struntade jag i termometern och kännde med handen istället och då blev han mycket nöjdare :) Kram

    SvaraRadera