onsdag 16 september 2009

Takida!

Japp igår fick jag det nya albumet av takida utav Mattias. Tack snälla bror!
Lyssnar på det nu, Svea sover nu så ska väl passa på att dammsuga, de behövs. Inatt har det gått jätte bra oxå =) Svea vaknade kl halv ett sen igen vid kvart i fem, men vi är väl uppe nästan 45min-1timme... Men hon är snäll =) Sen vaknade hon åtta igen, då var jag hur trött som helst. Det är annat än när jag var gravid, då sov vi till 10 typ ;) hehe
Annars händer det inte så mycket idag, Inga-lill och Lars-Göran kommer på besök i em, de har inte hälsat på sen vi flyttat hit... Måste ringa å boka tid för vaxning av armhålan och vaderna med.. hatar håret! Nehe nu är det dags att sätta fart... Innan min söta lilla dotter vaknar. Helt otroligt att jag fick bli mamma, och att det var en dotter! Alla drömmar i uppfyllelse med en gång :D
Dammsugaren ropar... ^^
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar