onsdag 23 september 2009

Gick bra!

Ja gårdagen på Ullared gick kanon. Fick sitta i fika hörnan å amma typ 30-40 min men sen somnade hon igen. Köpte magdroppar till Svea igår för hon verkar ha ont i magen :(
Inatt har de varit sådär, jätte arg igår kväll men till slut somnade hon och var upp halv två-halv tre typ och sen vid fem ville hon inte sova så då fick hon ligga jämte mig i sängen, då somnade hon.. Skönt fick sova till halv nio.
Sveas farmor gillar inte Ullared, så Svea fick pengar av farmor till att köpa saker, detta blev de :)
Och en tavla till Sveas rum, hon har disnyes feer på väggen, kommer bild sen när hon flyttar in dit... men så här ser tavlan ut: 3 demensionell eller hur de stavas..

Nytt till skötbordet bla, babygym, strumpbyxor m..m.m.

Nu har Sveas nya nappar kokat färdigt, dags att göra lite annat :) kommer bild på sveas rum om ett par dagar :) kram

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt att få pyssla i barn rummet:)
    Härligt att ni fick en sån bra dag på ullared.
    kram

    SvaraRadera
  2. Reggae var hemma hos mina föräldrar i två veckor efter födseln. Och jag känner mig så taskig både mot mamma och pappa som får dåligt samvete för att dom åker till jobbet 8 på morgonen och kommer hem kl 5-6 på kvällen. Då sitter han helt själv hemma. Jag känner mig taskig hur jag än gör.. så vi får se och försöka lite till innan jag gör något åt saken.

    Hur mår ni? Mår lilla Svea bra? :)
    Kram

    SvaraRadera