fredag 18 september 2009

Svea går upp & Generationsbild

idag var vi som sagt på bvc igen :) på en vecka har svea har gått upp till 3660g - ökning med 280g. och var 52,5cm - ökning med 1,5cm. Mammas å pappas lilla tjej växer å blir stor =)
jag har snart tappat 10 kilo :) på 3 veckor.. inte illa ;) så snabb vikt nedgång har jag aldrig lyckats med.Här är ett kort på 4 generationer. Svea, jag, pappa och farfar :) å jag vet att jag ska gå ner i vikt men inte så lätt när man inte kan gå ordentligt men det blir mycket bättre.



Svea och min farfar men blir väl Sveas gammelmorfar? ah jag vet inte :D



Ska passa på att äta och vila en stund nu när Svea sover. Glömde ju berätta att Svea är så himla duktig och sover i sin egna säng hela nätterna med ca 3 amningar =) Ikväll är de funderingar på om Svea ska få sova i sitt rum =) kram

2 kommentarer:

  1. Bärselen var hur bra som helst! Han somnar på direkten när han hamnar i den. Tror han känner en trygghet av att vara nära. Jag tycker ni ska testa den snart :)

    SvaraRadera
  2. Haha, hoppas min vikt nedgång oxå går så fort.. Jepp, ska passa på att njuta.. känner redan att tiden bara rinner i väg.
    Kram

    SvaraRadera