tisdag 15 september 2009

Undra när bakslagen kommer?

Nu är Svea för snäll för att det ska vara sant. Igår kväll åt Svea sista gången kvart i elva, sen la vi oss för att passa på att få sova 2 timmar innan Svea vaknade, men inte då. Jag vaknade av att Svea gnydde kl halv tre, ammade och sen somnade Svea igen. Vaknade nästa gång kl halv sju. Helt otroligt! Då fick faktiskt Jimmy gå upp å byta blöja, han har faktiskt pappa dag å då ska man ju vara med sin dotter =) hehe
Idag var jag och Svea ute på promenad med "mormor" och då träffade vi mina kusiners mamma Ann-Marie och Lillan, konstigt att jag aldrig träffar någon när jag är ute å går själv :P Sen träffade vi mormor alltså min som var ute med pensionärena och bella träffade Lisa =) under tiden var Jimmy med pappa och hämtade en soffa vi skulle få från någon. Blev jätte bra nere i källaren nu. Funderar på att sumpa tvn här uppe och bara ha tv nere.. kanske en dum idé?
nu efter maten blir de nog svenljunga, klippa gräs och hälsa på min farfar om han är hemma... och kanske min morfar ;) får se var de håller hus...
Nu hppas jag Svea ska vaken en stund =) hon äter precis, gör fortfarande ont när hon suger.. :S hoppas de går över snart...
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar