tisdag 15 september 2009

Cykling och bad

I eftermiddag var vi på återbruk och köpte två sidbord, ett till vardagsrummet och ett till källaren. Blev bra till slut efter lite ändring. =) så fick vi en lampa av pappa och maria till köket, det blev jätte fint!
Sen när vi var hemma och Svea sov, testade jag att cykla, det gick bra, det kändes väl lite mellan benen men de gick så jag å bella tog en 20 min cykeltur typ. Sen plockade vi in tvätten sen var det lagom att Svea skulle äta igen. Sen efter maten fick hon bada. det gick jätte bra, blev arg när hon fick gå ur badet :) blir så himla mjuk och len med oljan i vattnet =)
Idag har Svea fått sina badringar och badbyxor så nu är det bara vänta på att naveln ska läka sen är vi stamkunder på simhallen :D Det kommer bli kul.
Nehe kändisdjungeln nu ^^ falskt eller inte så är det kul å titta :) Sen ska jag sova för jag är trött ;)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar