söndag 13 september 2009

Svea har sovit i sin egna säng =)

igår kväll blev de tidig sänggång, Svea åt vid halv elva, sen somnade hon till slut i sin egna säng. Sen vaknade Svea en minut i ett. Sen hade vi våran lilla upp och ner stund fram till klockan tre, men läste igår att man skulle amma på samma bröst och till slut somnade hon, Sen vaknade Svea strax innan fem, och somnade igen vid halv sex, sen vaknade hon vid åtta igen, så har varit en helt okej natt. Och Svea sov i sin egna säng hela natten :) Jätte duktig tjej, hoppas de håller i sig nu =)
dagens fråga: hur ska man kunna motivera sina barn i framtiden att tvätta händerna och torka sig på en handduk när man har en sambo som torkar allt på sina kläder och är 24 år?
Tåls att tänka på ^^ Nu ska vi städa iordnign här medan Svea sover =)
kram

2 kommentarer:

  1. Hihi jasså drömde du om mej? Va kul =) Jag drömmer ofta att jag är på förlossningen, och att vi får våran bebis, och jag är sååååå lycklig.. Va söt lilla Svea är, och allt verkar ju gå hur bra som helst för er? Har du gått ner mycket sen förlossningen? Kram

    SvaraRadera
  2. Då ska jag göra det nu :)

    Jag köpte en enkel variant från apoteket som kostade 115 kr. Och den funkar bra för mig i alla fall. Andra bröstpumpar har man ju sett med som kostar skjortan! Den från apoteket funkar :)

    SvaraRadera