lördag 12 september 2009

Resultat =)

Ja det blev inga byxor.. självfötroendet sjönk från 80 till 30 när man inser att man är så tjock. Jag hoppas verkligen att jag kan börja gå normalt snart så man kan motionera bort dessa kilon...
Men utom byxor blev de en hel del köpt idag, en ny bärbar dator, en fåtölj till sovrummet så jag kan sitta å amma Svea på natten, ett par skor till mig, en mössa till Jimmy, En babyvakt till Svea, eller ah den är väl för hennes oroliga mamma ;) haha en säng mobil till Svea.. tvättservetter till skötväskan, köpt sånt som är väldigt nödvändigt men lite dyrt, men så är de å skaffa barn ^^ hehe så ringde pappa innan, han undrade om vi ville ha en knappt använd soffgrupp, ja tack vi behöver en till källaren. Super duper!

1 kommentar:

  1. Det hände mig också!! Jag skulle köpa ett par byxor eftersom inga här hemma passar riktigt.. Storlek 36 som jag tänkte att "självklart ska jag kunna ha det.. innan graviditeten hade jag storlek 34" HAHA, kunde inte ens knäppa dom jädrans byxorna jag testa! Då gav jag upp på direkten och sa att jag inte tänker köpa byxor förens jag har gått ner lite.

    SvaraRadera