fredag 11 september 2009

Paket!

När jag öppnade dörren så prasslade det på utsidan, och där låg det ett paket =) Det var till Svea, en jätte söt klänning och en leksak =) Det kommer Svea gilla sen. Paketet kom från mina kusiner, Marie och Carin, får försöka få tag i deras nummer å ringa å tacka =)
vi har fårr mycket paket och kläder till Svea nu, Jimmys kusiner och faster skickade jätte fina kläder till Svea, Pappa å Maria har lämnat in en hel del, det trillar in lite då å då. Igår hade Lillian, Sveas farmor köpt en badbalja till Svea =)
Mattias å Sara hade köpt en leksak och en söt hund som är gosedjur då, den har hon i sin säng. Nu ska vi gå upp å byta blöja och sen vila lite grann tills Jimmy kommer hem, sen blir det potatismos och fläsk till middag, mums!! :D Får se om jag fixar till de eller om Jimmy får göra de, de läker nog i underlivet nu för nu är de en annan smärta, hoppas innerligt att de går över snart.
kram kram

1 kommentar:

  1. Hej. Såg att du kommenterat på min svank tatuering. När jag gjorde den så va jag väldigt noga med att fråga om den kommer vara ett hinder för epiduralbedövning, och han sa att den inte skulle vara det.. Men det blir ju en överraskning när jag kommer in :S

    SvaraRadera