fredag 18 september 2009

bvc och träffa gammelmorfar

det är konstigt, de e min farfar men blir Sveas gammelmorfar.. ändrat sväng lite. Nu ska jag äta frukost och sen bege mig ner till pappa å maria å vänta på farfar. Sen kl 11 ska vi till BVC, å då ska jag be honom kolla på min högra bröstvårta för den gör så förbannat ont :( Nästan jag börjar gråta varje gång hon tar den..
jimmy skickade sms innan, han har fått förlängt ytterligare en månad... konstigt att man får hålla på å förlänga så hela tiden... men men tacksamt är det för då kan våra avbetalningsplaner fungera. Håll tummarna för de ^^
Nu måste jag passa på innan Svea vaknar igen...skriver sen när vi är hemma igen. kram

1 kommentar:

  1. Ajaj stackare :( Det finns typ en "silikon-grej" som man kan köpa på apoteket som man kan ha på bröstet när du ska amma. Fy det är en riktig plåga att ha så ont...Kram

    SvaraRadera