lördag 17 oktober 2009

Vilken dag!

Hela familjen packade sig in i bilen och åkte till Borås, Svea var glad och vaken hela vägen till Borås, sen när vi kom fram somnade hon till, sen gick vi till ÖB, köpte en sak till Jimmy pappa, och sen mekonomen efter den där damasken, sen efter det vaknade Svea på väg till Claes Olsson, så efter claes ohlsson fick jag sitta där nere å amma henne tills hon blev nöjd. Då spydde hon ner hela jackan, bodyn och till och med mössan.. jaja sen vidare till Lindex där vi köpte paket till Sveas mostrar, Linnea fyller snart år :) å en overall till Svea. Sen skulle vi hem. Allt hade gått jätte bra, Svea låg i sin vagn å tittade, såg så himla nöjd ut, lite gnäll men inget anmärkningsvärt.
Sen skulle vi åka till Burger king å köpa baguett. Vi står där i drive in kön, å innan vi hinner fram hör jag att Svea bajsar så i drive in kön byter vi plats, jag ska byta på Svea. Då har hon bajsat å blöjan satt inte helt hundra å det kom på både body och byxor! SHIT! jag har bara en body med mig.. :S men efter en massa torkande fick jag bort allt. Hade till och med fått bajs mellan tårna? :S haha men det gick till slut. Så Svea har efter det vart iförd enbart body och sockar. Tur att vi alltid har en filt med oss :) Så hem till Sveas farfar, byta damask saken. kl 18 var de klara ungefär, Svea fick träffa farmor med :) Så kommer Jimmy in och säger att vi måste byta broms skivor och klossar runt om! Roligt?! ne verkligen inte :S
Så nu ska jag kolla priser och se om de e värt att åka till biltema eller om vi kan åka till mekonomen. Nu ska jag kolla på körslaget! :D
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar