lördag 3 oktober 2009

Besök och ensam hemma..

Nu har Svea lagt sig i sin säng, lite knorr då å då men sover i allafall =) Hoppas på att hon sover till 22.00-22.30 nåt. ammar å sen sover igen ;) hoppas kan man ju alltid :) hehe ne peppar peppar så har det faktiskt gått jätte bra =) Bella å Svea låg å myste på soffan innan :)

Idag fick vi besök av Johan, Iza och Malin. Trevligt å se er =)

Hela familjen samlad med Svea, allt för Sveas album :)

Undra när Jimmy kommer hem hoppas inte för sent ^^ Å imån åker han ingenstans.. vore skönt med lite hjälp med Svea inte för att hon är jobbig men att hålla ordning på hus, barn och hund tar på krafterna :)
Nu ska jag snart kolla på körslaget.. :)
kram

4 kommentarer:

  1. Jag var oxå utan min sambo igår från 10 till 17.00 Och som du säger, det är inte jobbigt men skönt med lite hjälp och en räckande hand. Dessutom fick Tilde 39 graders feber och kräktes då önskar man att man hade någon till arm och hand :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det e så underbart mysigt, jag skulle kunna pussa ihjäl honom =) Idag har vi badat honom och han verkligen njöt, så gulligt. Kram

    SvaraRadera
  3. Ingen dum fråga alls.Jag funderade samma sak när jag väntade det andra barnet. Jag var jätte rädd att jag inte skulle ha samma otroliga känsla för barn nr 2 som jag hade för Rasmus. Men det var samma kärlek för Tilde och så klart nu till Linus oxå:) Det är otroligt vilka känslor ens barn väcker. Jag kämpar på här med Tilde, hon får en tsk vätske ersättning var tionde minut...fy va trist när ensbarn är sjukt. Kram

    SvaraRadera
  4. det var jätte trevlig att komma på lite besök..
    hoppas att ni kikar förbi här någon dag!
    jo tänkte fråga dig om kanske vill komma till mig på tisdag, jag ska barn kläder party Wild mango. men dte är tyvärr så att kläderna börjar på str 86. hoppas att du vill komma ändå..
    kram

    SvaraRadera