lördag 31 oktober 2009

Äntligen!

Ja äntligen är Jimmy frisk, orka ha honom sjuk hela veckan. ;) Nu idag ska Jimmy, Bella och Svea ner till affären och köpa andel på v75.... och bingo lotter kanske? Spelar man inte så vinner man inte. =) Då ska jag passa på att städa, byta sängkläder och tvätta lite...
Hoppas på att mangan hur av sig idag... Så vi kan få ikopplat värmepumpen.........
Svea sov emellan halv tio-halv fyra inatt, redig tös! Var hur förvånad som helst att hon ens somna igår för när jag la henne var hon klar vaken, ingen napp bara snutte trasor, sätte på mobilen ovanför sängen och sen när jag hade tvättat mig och borstat tänderna så sov hon... Så nio är den nya lägg tiden vi ska försöka hålla ;)
Ne dags att sätta fart, amma Svea å slänga ut Jimmy med vagnen. :) Bella längtar... ;)
Å nu ska jag nog avsluta kontot på blimamma, får se hur jag gör, bara ett jävla gnäll på blivande pappor och vänner som inte hör av sig.... Men man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Kanske ett bra motto?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar