måndag 19 oktober 2009

dop..

Ja inatt har Svea sovit bra som vanligt. Hur skönt som helst! Vaknade fyra första gången :) mammas lilla älskling :)
Nu håller jag på att kolla upp de här med dop... har pratat med Limmared här då vi bor, men nej de gör inte sånt på lördagar... ringde tranemo nu. Inte säkert de gör där heller :S Vad är problemet? Varför kan man inte få döpa när man vill? suck... men får la ta det på söndagen isåfall om vi får kalla handen ifrån tranemo med :( Men men de löser väl sig.
Nehe nu ska jag ta å greja lite.. svea sover efter våran morgon promenad... Skönt med lite lugn å ro :D hehe kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Ser att Svea växer o blir stor. Är det svenska kyrkan ni kollat med dop och så?? Jag har döpt båda mina på lördagar, fast jag tog i missionhuset här hemma. Kanske de vore något?? Kram

    SvaraRadera
  2. så de är dop på gång nu då..inte betsämt när eller? kram

    SvaraRadera