söndag 4 oktober 2009

Kärring varning ;)

Haha ja de e de å spela bingolotto säger Maria, men va tusan Svea ska gå å lägga sig ju så kan ju inte vara ute å härja, å hur mkt finns det att se på tv på en söndag kväll? ;)
Kollade på körslaget, nästan värt att rösta vidare Caroline af ugglas bara för att få se henne leda en kör :) Helt otrloigt rolig å titta på =) Längtar redan till nästa lördag :)
Nu spelar vi bingolotto, ska amma Svea nu och sen ska hon gå upp å sova.. elelr inte gå kan hon inte men hon ska lägga sig i sin säng i allafall =)
Nehe skriver mer när jag har lite med tid :) kram!

2 kommentarer:

  1. Haha, bingolotto det är skoj. MM, får se hur det går med den yngsta hunden. Min karl går ut med dem innan jobbet, sen får jag ta dem en kort stund, sen när Peter kommer hem tar han honom på en cykel tur, fast även de, så har han världens energi.. kram

    SvaraRadera
  2. Det är 1 år och 11 månader mellan Rasmus och Tilde (haha 2 år kan man ju säga) Det var perfekt mellanrum tycker jag även om det var full rulle några år :) Dom har lekt mycket med varandra (naturligtvis även retats och slagits) Jag tänker lite på Linus nu som är så pass mycket yngre än sina syskon, va för slags relation dom kommer att få. Just nu så pysslar dom massor med honom men tex Rasmus som om någa år är tonåring kommer väl mer och mer vara med sina kompisar och inte vara hemma lika mycket som nu. Vi får ser hur det blir...eller göra ett nytt syskon ;) Haha nej då, vi får se hur det blir med den saken oxå :) Jag är ju inte så värst gammal men inte heller någon ungdom. Kram

    SvaraRadera