tisdag 13 oktober 2009

UNDERBART!

Ja idag när Jimmy kom hem så var vi hos Maria jag och min mormor, så då gick jag hem och Jimmy hade nästan fått ordning på maten, tacos idag. Sen efter det så åkte jag och Svea till Sandra, hur skönt som helst å komma hemifrån, köra bil, ah! Vilken frihet :) Var så trevligt hos Sandra att jag helt glömde tiden.. så tusen tack Sandra för trevligt sällskap!! Det betyder mycket :)
Nehe nu ska jag passa på å äta lite kvällsmat medan Svea är positiv och glad hos Jimmy...

vi var på bvc idag med :) glömde jag ju...
Svea har gått upp från 4110g till 4360g :) Skönt att hon växer som hon ska. Hon ligger exakt på den där medelkurvan, så skönt å få kvitto på att man producerar tillräckligt med mat :)
kram

1 kommentar:

  1. tack själv de va jätte trevligt tyckte ja med..å simon tyckte att svea hade ett konstigt namn fast de vågade han inte säga..haha :P men trevligt va de så de ska göras nästan så ofta de går å blir tillfälle..kram på er!

    SvaraRadera