lördag 17 oktober 2009

Borås nästa

Ja nu ska vi när Svea ätit åka till Borås, där ska jag köpa fotoramar, overall till Svea, ev. byxor till mig, damask grej till bilen. Sen ska vi åka till Jimmys pappa och byta den där damask saken så att bilen håller ett tag till...den gick ju igenom men det var bra att veta på det...
Så tror vi ska baxa med oss vagnen så kan jag, Bella och Svea gå ut å gå medan de gör iordning bilen... eller så kan jag kanske klippa lite gräs där ute.. vi får se vad de blir.
Inatt har Svea sovit kanon bra! Vaknat kl halv två och sen fem, sen klev vi upp kvart i åtta. Så gick Jimmy ner å duscha, sen åt vi frukost sen skickade jag ner Jimmy, Bella och Svea till mormor och affären. de köpte andelsspel på V75 så hoppas på stor vinst! =) Vann faktiskt 265kr förra veckan. nästan miljonär ;) medan de var i väg hann jag duscha, klä mig och byta våra sängkläder sam sätta igpng en tvätt, underligt att tjejer hinner med mycket på kort stund medan killar knappt hinner göra en sak.. Ne nu väntar jag på att Svea ska vakna så vi kan åka iväg sen :)
Ha en trevlig dag, det är soligt men blåser tror jag :P
Hej hopp!

Skänker en stor bamse kram till Malené. Du vet att jag finns här om du skulle vilja prata.

1 kommentar:

  1. Håller med om att tjejer är effektivare än killar ;) Linus har slagit rekord i natt. Han åt kring 22.30 och sov fram till 5.50!!!!! Åt och sov till 8.30. Hoppas det inte var en engångs grej bara :)
    Kram

    SvaraRadera