lördag 3 oktober 2009

Grattis Katarina!

Igår fick min kusin sin bebis, en liten tjej =) så nu har Svea en kompis sen =) Grattis till hela familjen!
Sicket skit väder rent ut sagt det är idag, vi har varit ute och gått med bella och så gick vi till återbruk, köpte en säng, nattduksbord och byrå till det rummet vi inte möblerat ännu... Jimmy och en inte så pigg chrille ska hämta det nu =) Så ska gå upp å plocka ordning lite :) ska bli så skönt å slippa ekot som kommer därifrån :S
Idag är jag å Svea själva typ hela dagen :( Jimmy ska först till Gislaved till en tatueringstudio och prata med honom sen åker han med min pappa å hans företag till göteborg... så jag, Bella å Svea får roa oss själva ^^
Men det klarar vi, blir nog inte så mycket till promenad bara :P Fruktansvärt tråkigt väder, till och med bella tycker det är tråkigt ute... Ja... sen får vi se vad som händer, körslaget är ju ikväll de måste jag bara se :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar