måndag 19 oktober 2009

Pyjamas mys!

Ja idag har Jimmy treckningskurs, Svea har varit på toppen humör hela dagen :) inte alls så mycket sur bara när de e hungrigt.. men vem blir inte sur när man är hungrig?
Så innan lagade jag mat tills Jimmy kom hem medan Svea sov middag.. hoppas jag kan få de på rutin... Ris och kycklinggryta med trattkantareller... MUMS!
Sen blev de cykeltur med Bella, genom blöt när jag kom hem så tog en dusch och Svea fick bada innan Jimmy åkte igen. Så nu ligger vi båda två i soffan och myser i våra pyjamasar. :)
Svea sover mest på kvällen men vill amma rätt ofta så ingen mening med att lägga henne ännu... Nu ska vi se på navy CIS... och sen grannfejden, höjdpunkten ikväll :) kram

4 kommentarer:

  1. Gud, vad skönt med en glad flicka.. Vera har gnällt idag ganska mycket. Annars går det bara bra. Alla dagar går upp och ned, svårt när ena dagen inte är den andra lik. Måste få in lite rutiner snart.. Hur går allt själv?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det verkar, måste få in lite rutiner nu. Det värsta är att man blir trött själv så då kommer jag säkert skjuta lite på dem. Det är lite jobbigt vågar inte lägga Vera på en filt på golvet pga hundarna försig så kan jag stänga ute dem när hon ligger på golvet.
    Hur gammal är svea nu?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad Mysigt ni har!! hehe..
    vi kanske ska ta en promenad eller en fika imorgon?? kram

    SvaraRadera