lördag 31 oktober 2009

Små söta spöken!

Ja det ringde på dörren innan... å tråkiga som vi är har vi glömt köpa godis... :/ Utanför sa Jimmy att det stod två små söta barn som var utklädda till spöken :)
De fick en peng så det blev glada i allafall :) Dumt de måste jag tänka på tills nästa år ;)
Jag som var så duktig å städade innan, de sket sig i vilket fall i köket... ser ut som ett bombnedslag :P jimmy har bytt bänkskivor.. lite avancerat än vad vi trodde ;) men efter att engagerat Göran, Björn, Gustav och Pär så har vi fått i den skivan där diskhon sitter. Så nu har vi vatten och pannan är igång, skönt!
Nu ska jag fortsätta kolla på körslaget efter att ha lagt en övertrött Svea... Svår balansgång de där med å få henne i sängen för natten... men annars har hon varit hel skön hela dagen, hon sover en stund, äter och sen är hon vaken, när hon blev gnällig så la jag henne i liggdelen av vagnen, den är de enda vi har inne.. så sov hon kanske 30-45 min så samma procedur.. Så idag har hon varit jätte mysig :D
Nej nu ska jag hämta saft innan reklamen är slut! Sandra ska vi starta kör? ;) Kan öva i roasjö hos dig så ingen hör oss ;)

1 kommentar:

  1. haha :) jaa.. om ja bara va bra på å sjunga med så hade de gått ännu bättre :D

    SvaraRadera