tisdag 13 oktober 2009

blev lite annorlunda..

ja igår när Jimmy kom hem från kursen så var Svea lite små tjurig, det gick inte över på en halv timma typ men sen blev hon nöjd om man höll henne i hennes händer och hade händerna mot hennes kinder, hehe lite små söt. :)
Sen tänkte jag nu näår hon lugnat ner sig är de kanske dumt å lägga henne i sin säng och börja om igen med det hysteriska, men inte skulle hon sova i våran säng inte så då tänkte jag, jaja vi försöker med hennes säng då, ja la ner henne, snuttefilt och napp och en handduk på andra sidan, sen somnade Svea med en gång... hihi lite knasigt allt ;) Snacka om att hon gillar sin säng.. :)
Nu har jag å mormor gått runt åbacken.. å Bella är kvar hos henne för vi ska till BVC kl 13 och sen återbruk så då sa mormor att Bella kan vara hos henne så går vi till återbruk sen.. Slänger in bella till Maria sen för hon ska oxå till återbruk... Se vad Svea tycker om det ;)
Nu ska jag dricka lite och äta nåt litet.. hej hopp!

2 kommentarer:

  1. ska nog också ta en sväng till återbruk idag. hur länge har dom öppet??
    Till lek och buslandet tycker jag att ni ska åka till när Svea blir lite större. det är jätte kul där. kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Jag tänkte också på det, men antagligen fungerar det ju om folk är nöjda med den.. Jag vet inte :) Får spana vidare på åsikter, men jag har inte så mycket plats och det skulle ju spara en del!

    SvaraRadera