söndag 25 oktober 2009

Snorig Svea...

Ja igår var ju Jimmy sjuk, förkyld och huvudvärk, nu har Svea blivit lite snorig hoppas inte det blir värre :S Igår eftermiddag kom Sandra hit =) Väldigt trevligt!Det är så skönt med Sandra för vi kan bara sitta å prata om allt eller inget så vips har det gått ett par timmar :D hehe
Idag har jag varit ute å gått i regn rusket. Har man hund så har man... Men de var lite knöligt att gå med både paraflax, hund och barnvagn så Bella fick gå lös... Jag gick runt tattarhagen och när jag kom på rakan så var det ingen mening med paraflaxet så då fick jag bli lite blöt istället..
Tur att man har tvättmaskin. Nu håller jag på att få tag i en rörmockare, min brors kompis är det men han svarar inte :( Får la se om jag lyckas sen så vi får våran luft/vatten pump i kopplad :)
Tror att Pär å Jimmy ska byta bromsar på våran bil med...
Ne nu ska jag ta det lite lugnt, hade varit skönt med ett bad men det går nog inte :S
Å kom ihåg!

Det finns inga dåliga väder bara dåliga klädval!

1 kommentar:

  1. duktigt av dej å gå ut i detta rusk :) 10 poäng till dej :D

    SvaraRadera