fredag 2 oktober 2009

Ganska otroligt..

Igår kväll var jag helt säker på att vi skulle var uppe hela natten, för att hon sov typ hela dagen igår, men inte då, Jag fick Svea till att somna strax innan tio i sin säng, sen vaknade hon strax innan 2 och somnade tjugo över, efter lite stånk å stön :) jag lägger snutte trasan jämte henne och så får hon nappen då somnar hon gott =) Sen vaknade hon igen vid kvart över fem och somnade vid sex, sen vaknade hon sju så då gick vi upp =) å hella natten i sin säng *stolt*
Härligt när man får sova :) Idag vet jag itne riktigt vad som händer, ska till affären och byta in min vinstlott i bingolotto till nya och kanske köpa på hästarna... sen får vi se vad vi hittar på :)
kram

3 kommentarer:

  1. Vilken duktig tjej!! Det är underbart när nätterna fungerar. Våran kille sköter oxå exemplariskt nattetid. Det har hänt att jag fått vara vaken typ 30 min för att få han att somna om. Det är inte ofta det händer så man får vara nöjd :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Ja precis, vill man inte jobba med sånt så kan man söka sej nån annanstans? Men det kändes som att hon gillade att se mej pinas, kärring.. Allt går bra här hemma, nu sover hugo i vagnen =) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det går bra på nätterna, har gått bra här med, fast Vera sover med oss större delen av natten, fast i natt var hon grinig, men sånna nätter kommer alltid. Med hundarna går det väl, har inte varit ensam mer en en gång med dem, fast det kommer att bli jobbigt med chico. kram

    SvaraRadera