fredag 9 oktober 2009

3 timmar emellan..

nu har jag tänkt få lite ordning på Svea ;) nu är de 3 timmar minst mellan amningarna som gäller.. hon äter bättre då.... honm blir så snuttesugen emellan så då får hon nappen istället...
Igår åkte vi till Landskrona för att lämna ner en laser grejsimojs som tar bort tatueringar.. och Svea var hur duktig som helst! Svea ammade innan vi åkte sen körde jag ner.. å vilket väder.. helt sjukt, blåste halv storm och ösregnade... Men till slut kom vi ner, lämnade maskinen och sen åkte vi till mcdonalds... då satt jag kvar i bilen å ammade Svea medan Jimmy köpte.. Så lagom till Svea ätit klart så var Jimmy klar så då körde han hem.. Tajming in i minsta detalj ;)
Men tror ni Jimmy fick ösregn, nehe bara att köra på när han körde på motorvägen... hej å hå men sen när vi kom närmare Gislaved så började hagla, lätt som spik i bilen... Tänk vad bella hade blivit glad om hon hade fått gå ut å leka =)
Nu har vi varit uppe sen halv sju... kul.. eller inte.. ;) Men ska man vänja Svea vid nåt får det vara konsekvent.. så har haft en liten hickande spy kråka hos mig nu... Men de e sååååå mysigt!
Längtar verkligen tills hon är mer med och vaken.... har börjat ta tag i det här med dopet med.. det är ju värre än å planera bröllop :S har någon nån färdig plan så skicka gärna den ;)
Nu ska jag äta frukost.. =)
Tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Gud, vad skönt att få rutin på 3 timmar. Ska försöka med det nu, för hon skulle tydligen inte snutta på mina bröst så mycket längre. Så vi försöker med napp nu, det går väl sådär...
    Kram

    SvaraRadera